Wokifisert oppspinn i Nettavisen
Nettavisen hadde nylig en av de groveste klimaytringene vi har sett på lenge, forfattet fra bunnen av avløpsvannet av en wokifisert lektor. Her er redaksjonens kritikk.
Nettavisen hadde nylig en av de groveste klimaytringene vi har sett på lenge, forfattet fra bunnen av avløpsvannet av en wokifisert lektor. Her er redaksjonens kritikk.
NTB er igjen ute med grov klimaindoiktrinering. I tillegg trekker de fram modellbaserte studier som ikke kan testes mot virkeligheten. Det kan ikke påvises noen økning i ekstremvær.
Dagens pinlige spørsmål - hva er flom? Norske og tyske politikere misliker svaret: Flom er noe du får når den dominerende «klimagassen» H2O brått skifter fase til vann og faller ned. Tap av liv skyldes politisk inkompetanse.
Kina satser totalt på økonomisk vekst, og det er ingen tegn til at landet vil prioriterer klimatiltak i de kommende fem årene.
Vi har global temperatur for juni måned, som igjen viser en total mangel på global oppvarming. Hvorfor snakker da enkelte politikere om klimakrise både på innpust og utpust ???
Nye klimaavgifter er på vei fra EU, og med det planlagte tiltaket følger det mye klimaklovneri.
Klimarealistene må bli enda flere for å bli hørt! Gjerne raskest mulig før politikerne har brukt opp oljefondet på klimatiltak som ikke har noen målbar effekt på annet enn din lommebok. Vi ber derfor om at du leser følgende budskap…
Her er to ferske saker av interesse. Først fra Budstikka om Jens Ulltveit-Moe og hans kritiker Trond Ellingsen om lønnsomheten til jobbene i det grønne skiftet. Sak to er grønn ytringsfrihet for akademikere i Australia, med Peter Ridd i hovedrollen.…
COP26 er høstens klimamøte i Glasgow, hvor den grønne eliten soler seg i glansen fra seg selv. Her er et du trenger å vite om et møte som igjen ser ut til å bli fullstendig mislykket.
Klimanyhetene er ikke hyggelige for tiden - for de troende. Kina samarbeider ikke, innbyggerne i fler eland samarbeider ikke, klimamålene feiler og selv Gretas disipler er i oppløsning.